יישום מתקדם:

עד פה דיברנו על הייתרונות של מועדון עבור בעלי קורסים דיגיטליים.

אבל בואו נחזור רגע לנושא שדיברנו עליו בעמוד 3: תוכניות ליווי.

אם בכל מקרה אתם פחות עוסקים במכירת קורסים ורוב העסק שלכם מבוסס על ליווי אישי, האם משתלם לכם (וללקוח שלכם) שיהיה לכם מועדון?

קל לחשב את זה:

אם למשל אתם מוכרים ליווי פרימיום ב- 20,000 שקלים, אתם יכולים להציע ללקוח המשך עבודה אתכם והתפתחות נוספת דרך מועדון במחיר סמלי של 200 שקלים לחודש, שזה רק אחוז אחד ממחיר ליווי אישי.

עבור הלקוח - זו הצעה מאוד אטרקטיבית, הוא יודע בדיוק מה התועלת שיצא לו משמירה על קשר אתכם וסביר מאוד שינסה את המועדון. ללא מועדון ייתכן שהלקוח ירגיש אבוד, שבתום הליווי "זרקתם אותו".

זה נכון גם אם מצדכם לא נדרשת עבודה אישית כלל, כי לרוב מספיק מענה על שאלות, פוסט עם ערך פרקטי מידי פעם ואולי שיעור חודשי שסגור רק לחברי המועדון, עבור הלקוח משתלם לשלם עבור המשך הקשר הזה.

והנה, גם קיבלתם הכנסה קבועה נוספת, גם לקוחות מרוצים יותר וגם יותר עדויות, הפניות וכל הברכות והדברים הטובים שלקוח מרוצה גורר איתו :)

«    (1...)   9  10  11   (...13)    »