עוד שאלות ותשובות

האם קלבאין עובד באינטרנט מסונן?

בגדול כן, רק צריך להבין שיש 3 תנאים:

1. מערכת מאושרת.
אז כן, סגרנו לכם את הפינה הזו, קלבאין מאושר באינטרנט מסונן :)
כמו שאומרים "עשינו את שלנו".

2. אופי התוכן עצמו.
אם בקורס הספציפי שלך יש תכנים בעיתיים, אז לא יעזור שהמערכת מאושרת, התכנים הספציפיים שלך לא יוצגו אצל בעלי אינטרנט מסונן.

3. רמת הסינון.
אם רמת הסינון שהגולש בחר לא מאפשר בכלל לגלוש באינטרנט, רק במיילים, אז אנחנו לא בדיוק יכולים לעקוף את זה.

המלצה שלנו:
כל עוד התכנים נקיים, אתם יכולים להתחייב ללקוח שהכל תקין ושהוא יכול לרכוש את הקורס.
והיה והתברר שיש בעיה בתוכן שלכם אז:

1. לתקן, להחליף תמונות או לערוך את הוידאו.

2. לבקש מהלקוח לשלוח בקשה לספק האינטרנט שלו כדי לאפשר הצגת התוכן.

3. התהפך העולם ואין פיתרון? (למשל, לקוח מתעקש על רמת סינון גבוהה ויש קצת נשים בוידאו) אז פשוט מחזירים את הכסף.

 

ש. איך אני מגדיר דף תודה ספציפי אחרי רכישה?

אם יש לך מודל אוטומציות וסליקה בקארדקום - בהגדרות קורס יש שדה "קישור לעמוד תודה לאחר סליקה בקארדקום"

אם אין מודל אוטומציות, אז צריך להגדיר את דף התודה דרך מערכת הסליקה, התקשר לחברת הסליקה שלך לפרטים.

 

ש. רכשתי את הקורס של עצמי כטסט, האוטומציות מחוברות, אבל לא קיבלתי פרטי גישה.

ת. אם מנוי שכבר רשום למערכת (למשל מנהל המועדון עצמו) רוכש קורס, הוא לא מקבל פרטי גישה. הוא יכול לגשת לקורס עם אותם פרטי גישה שכבר יש לו.

אם אתה פותח למנוי קורס נוסף ידנית ותרצה שבכל זאת שיקבל התראה, אז אפשר דרך כרטיס המשתמש ללחוץ על כפתור "שלח פרטי התחברות למייל".

 

ש. איך מומלץ לנהל תשלומים שמתקבלים בהוראת קבע מחברי מועדון?

ת. הוראת הקבע מתבצעת דרך חברת הסליקה ויש לברר דרך החברה שלכם איך ליצור עמוד תשלום שיוצר הוראת קבע.

ברגע שזה מוכן, מדביקים את קישור העמוד דרך "הגדרות מערכת" -> "הגדרות מועדון" -> "קישור לדף סליקה לחברי מועדון".

אם לקוח ביקש לבטל את המנוי, אתם מגדירים בחברת הסליקה לעצור את המשך התשלומים. גם פה, הפעולה מתבצעת דרך חברת הסליקה ויש לשאול אותם לגבי זה.

לגבי מנוי שהכרטיס לא עבר/סורב, יש שתי אפשרויות:

  1. בעלי מועדון עם יכולות טכניות מתקדמות יכולים להגדיר אוטומציה כך שכל פעם שמתקבל תשלום בחברת הסליקה שלהם, המערכות יסתנכרנו והמנוי של המשלם יוארך בחודש נוסף. אחרת מסתיים המנוי אוטומטית.
  2. לאלו שאין להם יכולות טכניות מתקדמות, אנחנו ממליצים לברר עם חברת סליקה לגבי אפשרות שיקבלו התראה על הוראות קבע שנעצרו/סורבו, במייל/סמס, כך תדעו לסגור ידנית למנויים שהפסיקו לשלם.

כל הנ"ל נכון לרוב מערכות הסליקה בעולם, אלו שאין להם מערכת סליקה יכולים לחפש בגוגל "מערכת סליקה" ולהשוות מחירים ועמלות.
אנחנו בקלבאין משתמשים במערכת קארדקום. לכן, על אף שזו לא מערכת ששייכת לקלבאין, נוכל בשמחה לתת מענה על שאלות בשימוש בקארדקום.

 

ש. האם יש אפשרות לתת ללקוחות פוטנציאלים לצפות בשיעור אחד חינם?

ת. כמובן! כדי לעשות זאת יש ליצור "מיני קורס" נפרד עם השיעורים שבחינם ובשיעור האחרון לצרף פרטים לרכישת הקורס המלא.

 

ש. איך מקבלים תמיכה בווטסאפ או זום?

ת. פרטי יצירת הקשר נמצאים ב: הגדרות מערכת => תמיכה ושירות

 

ש. איך שולטים על הגבלת הפוסטים ביום לחברי מועדון

ת.הגדרות מערכת => הגדרות מועדון => הגבלת # פוסטים מתלמידים ביום

 

ש. האם אפשרי להכניס מכירת מוצרים נלווים במקביל לקורס שאני מוכר?

ת. ניתן דרך "עמודי מידע" להוסיף עמודים עם קישורים ומידע על המוצרים השונים שלכם.

 

ש. איזה מערכות סליקה אפשר להשתמש?  טרנזילה? משולם? אייקאונט?
ת. בכל מערכת, כולם טובים :)
בקארדקום ופייפל יש לנו אוטומציה מלאה, כך שמייד לאחר התשלום הקורס נפתח. 

במערכות אחרות : 
1.מוסיפים קישור לסליקה בדף ההגדרות של הקורס
2.מטמיעים בדף התודה קישור כתובת להרשמה למערכת שלך
3.ברגע שהתלמיד נרשם הוא מחובר למערכת ויכול לצפות בתכני הקורס

 

ש. איך אני מסיר את הטאב "מועדון" ועמודים נוספים שאני לא רוצה?

ת. דרך "הגדרות מערכת" => "עמודי מידע", אפשר להסתיר כמעט כל טאב ועמוד.
"פוסטים" - זה מודל מועדון בפני עצמו שסוגרים דרך "הגדרות מערכת" => "תשלומים".

 

ש. איך מוסיפים וידאו לשיעורים או לפוסטים?

ת. בשיעורים יש אזור "לינק להטמעת וידאו".
בפוסטים, באזור "הוספת קישור לפוסט" והוידאו יופיע כשהוא פתוח.

 

ש. איך מוסיפים שני וידאו לשיעור או לפוסט?

בפוסטים שבמועדון - אפשר להציג רק וידאו אחד פתוח, את הוידאו השני אפשר להדביק בתוכן הפוסט והגולשים יצטרכו להיכנס דרכו לצפייה ביוטיוב.
בשיעורים שבקורסים - אפשר להשתמש בסימן <> שבעורך כדי להטמיע קוד HTML של הסרטון, דורש קצת ידע בהטמעת קודים. אחרת אפשר ליצור שני שיעורים.

 

ש. אפשר להירשם פעמיים על אותו המייל? או ליצור 2 מועדונים?

ת. מי שמנסה להירשם שוב עם אותו האימייל, יגיע לעמוד שמסביר שכבר קיים מועדון על מייל זה.
אמנם הדבר כן אפשרי - מנויים שמעוניינים לנהל שני מועדונים בנושאים שונים על אותו המייל, יכולים לפנות לשירות הלקוחות וניצור עבורכם מועדון נוסף על אותו המייל.
חשוב לציין:
א. על כל מועדון יש לשלם בנפרד.
ב. ישנם פתרונות אסטרטגיים איך לנהל שתי קבוצות תלמידים באותו המועדון וכך גם להרוויח יותר. פנו לשירות ובקשו פרטים לגבי שיחת ייעוץ בנושא.

 

אם יש לי קורס מאוד ארוך, איך תלמיד יכול לשמור על המיקום שלו בקורס כך שלא יצטרך להיזכר איפה היה?

לכל שיעור יש כתובת אתר משלו, כך שאפשר פשוט לשמור את העמוד במועדפים.

 

מה אפשר/אי אפשר לייצא?

רשימת משתמשים:

אפשר לייצא את כל הרשימה עם פרטים למי יש גישה, לאיזה תכנים, ועד מתי.

קורס שלם:

דרך הגדרות הקורס, אפשר לייצא קורס שלם לוורד. כרגע לא מייצא תגובות.

כל תכני המועדון:

דרך הגדרות מערכת, מועדון, אפשר לייצא את כל תכני המועדון. כרגע לא מייצא תגובות.

 

קיבלתי עדכון למייל על שאלה בשיעור, אבל בלחיצה על הקישור אני לא רואה את השאלה בשיעור.

אם למשל נשאלה שאלה בשיעור 13, אז הקישור במייל תמיד יפנה לשיעור 13, כולל אם הזזתם את שיעור 13, כולל אם עכשיו שיעור 13 זה שיעור שלפני השאלה הייתה 12.
זאת אומרת:
אם הוספתם שיעור כל שהוא לפני השיעור שבו השאלה - אז השאלה והשיעור "נדחפו" שיעור אחד מטה (14).
אם מחקתם או הזזתם שיעור כל שהוא לפני השיעור שבו השאלה - אז השאלה והשיעור "עלו" אחד למעלה (12).
אם הזזתם את השיעור עם השאלה - אז כל השיעור, עם השאלות, נמצאות במקום שאליו הזזתם את השיעור.
אם מחקתם את השיעור לגמרי - אז כל השיעור, עם השאלות, כבר לא קיימים במערכת.
לא משנה מה תעשו, הקישור שבמייל תמיד יפנה לתוכן שמופיע עכשיו בשיעור 13.

«    (1...)   30  31  32   (...36)    »