הגדרות אימיילים למנטורים

לפעמים מייל לא נשלח או לא מתקבל כמו שצריך.

במקרה שתלמיד לא מקבל פרטי גישה, היעזרו בהוראות שכאן.

במקרה שאתם, המנטורים ומנהלי החשבון, לא מקבלים הודעות, כמו שאלות או תגובות של תלמידים שלכם שבמערכת קלבאין, בצעו את השלבים הבאים:

  1. בדקו האם ההגדרות נכונות.
    מייל למנהל על שאלות בקורסים - תמיד שולח מייל.
    מייל למנהל על שאלות במועדון - אפשר לבחור כן/לא דרך "הגדרות מערכת" -> "הגדרות מועדון".
    מייל למנהל על תגובות בתוך שאלות במועדון - לא שולח, הפוסט חוזר לתור הפוסטים שלא נקראו (דרך הפעמון בצד ימין למעלה).
    אופציונלי: לצד כל תגובה בפוסט יש אפשרות ללחוץ על שליחת התראה לתלמיד המגיב (כמו אם בדיוק הגבתם על שאלה חשובה שבאמצע שרשור).
  2. וודאו שהאימייל מאומת.
    ראו הנחיות אימות אימייל בלחיצה פה.
    אם האימייל לא מאומת (למשל כתובת ג'ימייל), ההודעות עשויות להגיע לספאם ובמקרים מסוימים להתעכב / לא להגיע.
  3. בצעו טסטים לאיתור התקלה.
    שימו לב: מנהל מועדון לא מקבל הודעות אימייל על תגובות של עצמו בקורסים.
    הירשמו עם אימייל אחר לחשבון שלכם והגיבו/שאלו דרך האימייל הזה, או בקשו מתלמיד להגיב/לשאול.
    בקשו מחבר או מצוות קלבאין להגיב/לשאול במועדון אחר, על מנת למפות אם התקלה רק בחשבון שלכם.
  4. אולי יש בעיה בתיבה שלכם? 6 סוגי תקלות תיבה:
    התיבה לא תפעל אם שכחתם לחדש דומיין.
    התיבה לא תפעל אם ניצלתם את מלוא נפח האחסון בתיבה.
    התיבה לא תפעל אם השרת קרס/בתחזוקה (בדך כלל תקלה זמנית).
    התיבה לא תפעל אם אירע מקרה של פריצה/נוזקה לשרת.
    אם אתם משתמשים בשירותי אוטומציה כדי להעביר הודעות, אולי משהו שם נפגע.
    אם הפעלתם העברת הודעות מהאימייל שמוגדר בקלבאין לתיבה אחרת, סביר שלא תהיו מודעים אם יש תקלה בתיבה הראשית (התיבה שאליה נשלחות ההודעות), כדאי להתחבר ולבדוק.
«    (1...)   32  33  34   (...36)    »