המתמטיקה –

קורס דיגיטלי VS קורס מנויים (מועדון):

ניקח קורס איכותי שעולה 2,000 שקלים לגישה, שצפוי למכור 100 גישות, ל- 100 אנשים, בשנה הקרובה.

סך הכול: 200,000 שקלים בשנה.

אבל במקום לקחת תשלום מלא עבור גישה לכל החיים, ניקח תשלום חודשי 'סמלי' של 400 שקלים לגישה חודשית.

אם מתוך 100 מצטרפים, רק חצי מהם נשארים לשנה, כבר הרווחתם 20% יותר.

לא מאמינים? הנה החשבון:

100 מצטרפים למועדון וחצי מהם נשארים לשנה = זה חמישים איש.

חמישים כפול 400 שח, כפול 12 חודשים: 400*50*12=240,000 שקלים

כבונוס, אתם נשארים עם הכנסה קבועה של כ- 20,000 שקלים בחודש.

("רגע רגע... למה שישלמו לי 400 שקל מחודש שני והלאה אם בלעו את כל הקורס בחודש ראשון?" נדבר על זה בעמוד הבא)

 

יתרונות נוספים בשיטת המועדון:

1. החשבון הנ"ל לקח בחשבון רק את החצי שנשארים לאורך זמן, תוסיפו לחשבון גם את החצי שמצטרפים ומשלמים לטווח קצר.

2. בגלל שהתשלום החודשי נמוך וקל יותר לעמוד בו, יותר אנשים יצטרפו. זאת אומרת שאם לקורס במחיר מלא היו מצטרפים 100 איש, אז סביר שלהוראת קבע קטנה יצטרפו פי 3 יותר אנשים (זה כבר לא 20% הפרש, מאוד צפונה מזה).

3. ההכנסה הרבה יותר קבועה ויציבה מאשר קורס בתשלום חד פעמי, אפשר אפילו להגיד שאתם בונים נכס ממש שכן ההכנסה ממשיכה גם אחרי שנה, גם אם הורדתם רגל מהשיווק.

4. אם יש לכם מוצר פרמיום, מועדון ישמש אתכם כמוצר פרונט אולטימטיבי, כי ברגע שהתשלום חוזר על עצמו כל חודש, הלקוח ממשיך להתחמם על אש קטנה עד הפיכה ללקוח פרמיום.

5. ייתכן שאתם בעלים לקורס וותיק שלפני שנתיים נמכר ב 2,000 שקלים וכיום כבר לא נמכר במחירים כאלה. אתם שוקלים להוזיל את הקורס ל 400 שקלים, אבל חוששים שזה יפגע בתדמית שלכם מול אלו שרכשו ביוקר בעבר. ברגע שמדובר במחיר חודשי אז לא באמת הורדתם את המחיר וכולם מרוצים.

6. בכל מה שקשור לתמיכה ושירות לקוחות, לא תתעסקו עם אנשים שרכשו קורס לפני יובל, כי במודל מועדון, רק מי ששילם החודש מקבל גישה ושירות, אין שום דבר פה לכל החיים.

 

מכאן והלאה, נתחיל לקרוא לקורס ולתוכן הדיגיטלי שלכם "מועדון".

 

עכשיו לשאלה החשובה: איך גורמים לאנשים להישאר בפנים ולא לבטל את ההו"ק למחרת בליעת כל התוכן?

«    (1...)   4  5  6   (...13)    »