המתמטיקה –

קורס דיגיטלי VS קורס מנויים (מועדון):

ניקח קורס איכותי שעולה 2,000 שקלים לגישה, שצפוי למכור 100 גישות בשנה.

עכשיו, במקום לקחת תשלום מלא עבור גישה לכל החיים, ניקח רק תשלום חודשי 'סמלי' של 400 שקלים לגישה חודשית.

אם מתוך 100 מצטרפים, רק חצי מהם נשארים לשנה, כבר הרווחתם 20% יותר.

לא מאמינים? הנה החשבון:

100 מצטרפים לקורס דיגיטלי: 2000*100=200,000

100 מצטרפים למועדון וחצי מהם נשארים לשנה: 400*50*12=240,000

אה, גם אחרי זה, אתם נשארים עם הכנסה קבועה של כ- 20,000 שקלים בחודש.

("רגע רגע... למה שישלמו לי 400 שקל מחודש שני והלאה אם בלעו את כל הקורס בחודש ראשון?" נדבר על זה בעמוד הבא)

 

יתרונות נוספים בשיטת המועדון:

1. חישבנו רק את החצי שנשארים, תוסיפו לחשבון גם את החצי שמצטרפים לטווח קצר.

2. בגלל שהתשלום החודשי נמוך וקל יותר לעמוד בו, יותר אנשים מצטרפים.

זאת אומרת שאם לקורס במחיר מלא היו מצטרפים 100 איש, להוראת קבע קטנה עשויים להצטרף פי 3 יותר אנשים (כבר לא 20% הפרש, מאוד צפונה מזה).

3. ההכנסה הרבה יותר קבועה ויציבה מאשר קורס בתשלום חד פעמי, אפשר אפילו להגיד שאתם בונים נכס ממש שכן ההכנסה ממשיכה גם אחרי שנה, גם אם הורדתם רגל מהשיווק.

4. אם יש לכם מוצר פרמיום, מועדון ישמש אתכם כמוצר פרונט אולטימטיבי, גם אם תגבו למשל 9 שקלים לחודש, כי ברגע שהתשלום חוזר על עצמו כל חודש, הלקוח ממשיך להתחמם על אש קטנה עד הפיכה ללקוח פרמיום.

5. אם אתם בעלים לקורס וותיק שלפני שנתיים נמכר ב 2,000 שקלים וכיום כבר לא נמכר במחירים כאלה ואתם רוצים להוזיל את הקורס ל 400 שקלים, אבל חוששים שזה יפגע בתדמית שלכם מול אלו שרכשו ביוקר בעבר. עם שיטת המועדון לא באמת הורדתם את המחיר וכולם מרוצים.

6. בכל מה שקשור לתמיכה ושירות לקוחות, לא תתעסקו עם אנשים שרכשו קורס לפני יובל, כי במודל מועדון, רק מי ששילם החודש מקבל גישה ושירות.

 

מכאן והלאה, נתחיל לקרוא לקורס הדיגיטלי שלכם "מועדון".

 

אז איך באמת גורמים לאנשים שלא לבטל את ההו"ק למחרת בליעת הקורס?

«    (1...)   3  4  5   (...11)    »