
נפוץ שיש לאנשים עומס מיילים ופרטי הגישה נקברים איפה שהוא... לכן:
יש לשחזר סיסמה בעמוד הזה: https://clubin.co.il/reset/
אם עולה הודעה שהמייל לא קיים - כנראה נרשמת עם כתובת אחרת / שגיאת הקלדה.
אם אתה לא מצליח למצוא את הודעת פרטי הגישה וחיפשת בספאם, קידומי מכירות ועדכונים ועדיין לא מצאת, אז יש לבצע את הפעולות הבאות:
1. לשלוח הודעת אימייל לתמיכה הטכנית של קלבאין: [email protected]
2. ולכתוב בשורת נושא: "לא קיבלתי גישה למערכת של [שם המועדון שלך]"
3. יתאמו אתך שיחת זום שבו תשתף מסך ויעזרו לך למצוא את פרטי הגישה :)
(על ההודעה להישלח מכתובת המייל שאליו היה אמור להישלח פרטי הגישה)
לידיעה, הנה מה שאנחנו נעשה:
זה מה שאנחנו שולחים:
מצטערת על אי הנעימות.
מצרפת לך את ההנחיות לשחזור ואיתור פרטי הגישה:
יש לשחזר סיסמה מפה: https://clubin.co.il/reset/
אם קיבלת הודעה שהמייל לא קיים - סימן שבעל הקורס מעולם לא אישר אותך (או שאישר מייל אחר בטעות / שגיאת הקלדה).
יש לבדוק אולי הפרטים הגיעו לתיבת הספאם, קידומי מכירות, עדכונים, או רשתות חברתיות.
אפשר להיעזר בשורת החיפוש בתיבת המייל ולחפש אימייל מאת clubin.
אם עדיין לא מסתדר, אז יש להשיב "לא מצאתי" ונתאם שיחה בזום שבה נעזור לך למצוא את פרטי הגישה.
כפוף לאישור מהמורה/המנטור.
בברכה: צוות קלבאין
