עוד שאלות ותשובות

האם קלבאין עובד באינטרנט מסונן?

כן. רק צריך להבין שיש 3 תנאים:

1. מערכת מאושרת.
אז כן, סגרנו לכם את הפינה הזו, מערכת קלבאין מוכרת ומאושרת באינטרנט מסונן :)
לפעמים צריך לבקש אישור חד פעמי על המועדון הספציפי שלכם (כמו בכל אתר חדש).

2. אופי התוכן עצמו.
אם בקורס הספציפי שלך יש תכנים בעיתיים, אז לא יעזור שהמערכת מאושרת, התכנים הספציפיים האלו לא יוצגו אצל בעלי אינטרנט מסונן.

3. רמת הסינון.
אם הגולש בחר ברמת סינון שלא מאפשרת בכלל לגלוש באינטרנט, רק באימיילים, אז אנחנו לא בדיוק יכולים לעקוף את זה.

המלצה שלנו:
כל עוד התכנים נקיים, אתם יכולים להתחייב ללקוח שהכל תקין ושהוא יכול לרכוש את הקורס.
והיה והתברר שיש בעיה בתוכן שלכם אז:

1. לתקן, להחליף תמונות או לערוך את הוידאו.

2. לבקש מהלקוח לשלוח בקשה לספק האינטרנט שלו כדי לאפשר הצגת התוכן.

3. התהפך העולם ואין פיתרון? (למשל, לקוח מתעקש על רמת סינון גבוהה ויש קצת נשים בוידאו) אז פשוט מחזירים לו את הכסף.

 

ש. איך אני מגדיר דף תודה ספציפי אחרי רכישה?

אם יש לך מודל אוטומציות וסליקה בקארדקום - בהגדרות קורס יש שדה "קישור לעמוד תודה לאחר סליקה בקארדקום"

אם אין מודל אוטומציות, אז צריך להגדיר את דף התודה דרך מערכת הסליקה, התקשר לחברת הסליקה שלך לפרטים.

 

ש. רכשתי את הקורס של עצמי כטסט, האוטומציות מחוברות, אבל לא קיבלתי פרטי גישה.

ת. אם מנוי שכבר רשום למערכת (למשל מנהל המועדון עצמו) רוכש קורס, הוא לא מקבל פרטי גישה. הוא יכול לגשת לקורס עם אותם פרטי גישה שכבר יש לו.

אם אתה פותח למנוי קורס נוסף ידנית ותרצה שבכל זאת שיקבל התראה, אז אפשר דרך כרטיס המשתמש ללחוץ על כפתור "שלח פרטי התחברות למייל".

אפשר דרך "הגדרות מערכת" > "הגדרות כלליות" > להפעיל את האפשרות "לשלוח אימייל לתלמיד בפתיחת קורס נוסף?"

 

ש. איך מומלץ לנהל תשלומים שמתקבלים בהוראת קבע מחברי מועדון?

ת. הוראות הקבע מתבצעות דרך חברת הסליקה שלכם, יש לברר דרכם איך ליצור עמוד תשלום שיוצר הוראת קבע.

ברגע שהעמוד מוכן, מדביקים את קישור העמוד דרך "הגדרות מערכת" -> "הגדרות מועדון" -> "קישור לדף סליקה לחברי מועדון".

אם לקוח ביקש לבטל את המנוי, אתם מגדירים בחברת הסליקה לעצור את המשך התשלומים. גם פה, הפעולה מתבצעת דרך חברת הסליקה ויש לשאול אותם איך מבצעים זאת.

לגבי מנוי שהכרטיס לא עבר/סורב, יש שתי אפשרויות:

  1. בעלי מועדון עם יכולות טכניות מתקדמות יכולים להגדיר אוטומציה כך שכל פעם שמתקבל תשלום בחברת הסליקה שלהם, המערכות יסתנכרנו והמנוי של המשלם יוארך בחודש נוסף. אחרת מסתיים המנוי אוטומטית.
  2. לאלו שאין להם יכולות טכניות מתקדמות, אנחנו ממליצים לברר עם חברת סליקה לגבי אפשרות שתקבלו התראה על הוראות קבע שנעצרו/סורבו, כך תדעו לסגור ידנית למנויים שהפסיקו לשלם.

כל הנ"ל נכון לרוב מערכות הסליקה בעולם, אלו שאין להם מערכת סליקה יכולים לחפש בגוגל "מערכת סליקה" ולהשוות מחירים ועמלות.
אנחנו בקלבאין משתמשים במערכת קארדקום ונשמח לתת מענה על שאלות בשימוש בקארדקום.

 

ש. האם יש אפשרות לתת ללקוחות פוטנציאלים לצפות בשיעור אחד חינם?

ת. כמובן! כדי לעשות זאת יש ליצור "מיני קורס" נפרד עם השיעורים שבחינם ובשיעור האחרון לצרף פרטים לרכישת הקורס המלא.

 

ש. איך מקבלים תמיכה בווטסאפ או זום?

ת. פרטי יצירת הקשר נמצאים ב: הגדרות מערכת => תמיכה ושירות

 

ש. איך שולטים על הגבלת הפוסטים ביום לחברי מועדון

ת.הגדרות מערכת => הגדרות מועדון => הגבלת # פוסטים מתלמידים ביום

 

ש. האם אפשרי להכניס מכירת מוצרים נלווים במקביל לקורס שאני מוכר?

ת. ניתן דרך "עמודי מידע" להוסיף עמודים עם קישורים ומידע על המוצרים השונים שלכם.

 

ש. איזה מערכות סליקה אפשר להשתמש? טרנזילה? משולם? אייקאונט?
ת. בכל מערכת, כולם טובים :)
בקארדקום יש לנו אוטומציה מלאה, כך שמייד לאחר התשלום הקורס נפתח. 

במערכות אחרות : 
1.מוסיפים קישור לסליקה בדף ההגדרות של הקורס
2.מטמיעים בדף התודה קישור כתובת להרשמה למערכת שלך
3.ברגע שהתלמיד נרשם הוא מחובר למערכת ויכול לצפות בתכני הקורס

 

ש. איך אני מסיר את הטאב "מועדון" ועמודים נוספים שאני לא רוצה?

ת. דרך "הגדרות מערכת" => "עמודי מידע", אפשר להסתיר כל טאב ועמוד.

 

ש. איך מוסיפים וידאו לשיעורים או לפוסטים כך שהוידאו יוצג בפועל בממשק?

ת. מדביקים את הקישור באזור הייעודי:
בשיעורים - באזור "לינק להטמעת וידאו".
בפוסטים - באזור "הוספת קישור לפוסט".

 

ש. איך מוסיפים שני וידאו לשיעור או לפוסט?

בפוסטים שבמועדון - אפשר להציג רק וידאו אחד פתוח, את הוידאו השני אפשר להדביק בתוכן הפוסט והגולשים יצטרכו להיכנס דרכו לצפייה ביוטיוב.
בשיעורים שבקורסים - אפשר להשתמש בסימן <> שבעורך כדי להטמיע קוד HTML של הסרטון, דורש קצת ידע בהטמעת קודים. אחרת אפשר ליצור שני שיעורים.

 

ש. אפשר להירשם פעמיים על אותו המייל? או ליצור 2 מועדונים?

ת. מי שמנסה להירשם שוב עם אותו האימייל, יגיע לעמוד שמסביר שכבר קיים מועדון על מייל זה.
לכן, אם אתם מעוניינים לנהל שני מועדונים בנושאים שונים על אותו המייל, יש לפנות לשירות הלקוחות וניצור עבורכם מועדון נוסף על אותו המייל.
חשוב לציין שיש לשלם על כל מועדון בנפרד.

 

מה אפשר/אי אפשר לייצא?

רשימת משתמשים:

אפשר לייצא את כל הרשימה עם פרטים למי יש גישה, לאיזה תכנים, ועד מתי.

קורס שלם:

דרך הגדרות הקורס, אפשר לייצא קורס שלם לוורד. לא מייצא תגובות.

כל תכני המועדון:

דרך הגדרות מערכת, מועדון, אפשר לייצא את כל תכני המועדון.

 

קיבלתי עדכון למייל על שאלה בשיעור, אבל בלחיצה על הקישור אני לא רואה את השאלה בשיעור.

אם למשל נשאלה שאלה בשיעור 13, אז הקישור במייל תמיד יפנה לשיעור 13, כולל אם הזזתם את שיעור 13, כולל אם עכשיו שיעור 13 זה שיעור שלפני השאלה הייתה 12.
זאת אומרת:
אם הוספתם שיעור כל שהוא לפני השיעור שבו השאלה - אז השאלה והשיעור "נדחפו" שיעור אחד מטה (14).
אם מחקתם או הזזתם שיעור כל שהוא לפני השיעור שבו השאלה - אז השאלה והשיעור "עלו" אחד למעלה (12).
אם הזזתם את השיעור עם השאלה - אז כל השיעור, עם השאלות, נמצאות במקום שאליו הזזתם את השיעור.
אם מחקתם את השיעור לגמרי - אז כל השיעור, עם השאלות, כבר לא קיימים במערכת.
לא משנה מה תעשו, הקישור שבמייל תמיד יפנה לתוכן שמופיע עכשיו בשיעור 13.

«    (1...)   34  35  36   (...41)    »