שליחת מיילים לתלמידים

לסיכום:

  1. מייל פרטי גישה, נשלח אוטומטית.
  2. מייל שאלה התקבלה, נשלח אוטומטית.
  3. מייל על תגובה בתוך שרשור או תגובה על שיעור בקורס, דרך לחיצה על "עדכן תלמיד".
  4. אפשר לסמן פוסט או מספר פוסטים על מנת לשלוח אותם בצורה של ניזלטר (דרך "אשר ושלח" או לחיצה על 3 נקודות מעל הפוסט ובחירת "להכין למייל") ולאחר מכן ללחוץ על "שלח מייל" בסרגל העליון על מנת לצפות בתצוגה המקדימה ולשלוח לכולם.

לאחר לחיצה על סמל "שלח אימייל" בצד שמאל למעלה, יופיעו האפשרויות הבאות:

  • ניתן לבחור לשלוח מיילים רק לחברי המועדון או לכל התלמידים במערכת.
  • ניתן לערוך שורת נושא (ניתן לשנות את ברירת המחדל דרך "הגדרות מערכת" > "הגדרות דיוור" > "כותרת מייל לתלמידים במועדון".
  • ניתן לראות אלו פוסטים ירוכזו באימייל, לשנות את סדר ההצגה, ולהסיר פוסטים מתכולת האימייל.
  • מתחת לזה מופיע דוח שליחות בסיסי.

שימו לב שכלי הדיוור שלנו לא מחליף מערכות דיוור מתקדמות שמיועדות לקהל קר, הכלי מיועד רק כדי לעדכן תלמידים מה חדש במועדון/בפורום.

במידה וביקשתם מהתמיכה לבצע בדיקות במועדון שלכם, ייתכן שלאחר השליחה תראו שנלשחו 1-2 אימיילים יותר ממספר התלמידים שבפועל במערכת, זאת מכיוון שחשבונות התמיכה מוסתרות מרשימת התלמידים.

ייתכן שבשליחה לאותו כתובת אימייל של השולח, זאת אומרת לאימייל של עצמכם, תקבלו הודעת אזהרה מגוגל (גוגל מזהה ששלחתם לעצמכם, אך לא זיהתה שאכן עשיתם זאת), לכן כדאי להשתמש בתיבה עסקית ולבצע אימות.

תוכלו למצוא את ההנחיות דרך "הגדרות מערכת" > "הגדרות דיוור" > למטה.

«    (1...)   19  20  21   (...41)    »